45146- در صورتیکه اطلاعات ارسالی دارای ایراد و اشتباه باشد، اصلاح اطلاعات چگونه انجام می‌پذیرد؟

مؤدیانی که اطلاعات معاملات فصلی را به صورت برخط (Online) یا غیر برخط (Offline) یا به صورت لوح فشرده از طریق سامانه ارسال یا تحویل ادارات کل امورمالیاتی نموده‌اند؛ برای اصلاح اطلاعات می‌بایستی شرح اصلاحات با ذکر جزئیات به انضمام رسید نهایی ارسال اطلاعات را طی یک نامه به اداره کل امور مالیاتی مربوطه اعلام نمایند تا اداره کل وفق مقررات نسبت به اصلاح اطلاعات اقدام نماید.

Loading